Adatvédelmi Szabályzat és Általános felhasználás



Általános rendelkezések

1. Személyes adatkezelő a GDPR-rel összhangban (a továbbiakban: Rendelet)Tornyi Alexandra (székhely: 2800 Tatabánya, Sárberki ltp. 203. sz. 8. em. 34. ajtó; telephely: 2800 Tatabánya, Sárberki ltp. 111. földszint (szépségszalon); adószám: 67387870-1-31  (a továbbiakban: "Kezelő");

2. A Kezelő elérhetőségei: e-mail: anita@szepseg-gyar.hu, szepseggyarszasza@gmail.com tel.: +36706224698

3. A személyes adatok minden olyan információ, amely természetes személy, a felhasználó azonosítására vonatkozik.

/ Felhasználó: Bármely természetes, jogi személy, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt.

Fogyasztó: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy Felhasználó.

Vállalkozás: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy Felhasználó.

"Kezelő" | Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt./

A személyes adatok forrása

1. A Kezelő az Ügyfél beleegyezésével szerzett személyes adatokat feldolgozza, amelyet a weboldalon  az egyes tevékenységekhez kapcsolódóan létrejött megrendelés során kötött szerződésen keresztül gyűjti össze.

2. A Kezelő csak az Ügyfél azonosítási és elérhetőségi adatait dolgozza fel, amelyek a szerződés teljesítéséhez szükségesek;

3. A Kezelő a számviteli célokra, valamint a szerződő felek közötti szükséges kommunikációra a személyes adatokat feldolgozza a törvény által előírt időtartamra és módon. A személyes adatokat nem teszik közzé, és nem kerülnek át más országokba.

Az adatfeldolgozás célja

A Kezelő az Ügyfél személyes adatait az alábbi célokra dolgozza fel:

Az egyes tevékenységekhez kapcsolódóan kötött szerződéses kapcsolatból eredő törvények és előírások betartása.

A személyes adatok tárolásának időtartama

1. Szerződéses viszonyból eredő jogok és kötelezettségek teljesítéséhez a szükséges időtartamig a Kezelő tárolja az adatokat a szerződéses kapcsolat megkötését követő törvények által előírt ideig és módon;

2. Az adatkezelőnek minden személyes adatot törölnie kell a személyes adatok tárolásához szükséges idő letelte után.

A személyes adatok címzettjei és feldolgozói

Az Ügyfél személyes adatait feldolgozó harmadik felek a Kezelő alvállalkozói. Ezen alvállalkozók szolgáltatásai elengedhetetlenek a Kezelő és az Ügyfél közötti elektronikus megrendelésnek feldolgozására irányuló szerződés sikeres teljesítéséhez.

A Kezelő alvállalkozói:

  • Webnode AG (webáruház rendszer);
  • Könyvelő, FAR rendszer, szamlazz.hu;
  • Google Analytics (weboldal statisztika);

Az Ügyfél jogai

A rendelettel összhangban az Ügyfél jogai:

1. A személyes adatokhoz való hozzáférés joga;

2. A személyes adatok helyesbítéséhez való jog;

3. A személyes adatok törlésének joga;

4. A személyes adatok feldolgozásával szembeni kifogás joga;

5. Az adatok hordozhatóságához való jog;

6. A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás visszavonásának joga írásban vagy e-mailben:[….];

7. A rendelet megsértésének gyanúja esetén panaszt nyújt be a felügyeleti hatósághoz.

A személyes adatok védelme

1. A Kezelő kijelenti, hogy a személyes adatok védelméhez szükséges valamennyi műszaki és szervezeti óvintézkedést megteszi, védi a személyes adatokat az elvesztés, jogellenes használat, jogellenes továbbítás, módosítás, elérhetetlenség vagy megsemmisülés ellen, és megtesz minden szükséges intézkedést a személyes adatok bizalmasságának megőrzése érdekében, beleértve a megfelelő technikai és szervezési intézkedések használatát.

2. A Kezelő technikai óvintézkedéseket tett az adattároló területek biztosítására, különösen a számítógéphez való hozzáférést jelszóval való védelmével, víruskereső szoftverrel és a számítógépek rendszeres karbantartásával, a szervezeti intézkedések magukban foglalják az épületeinkben a fizikai hozzáférések ellenőrzését, munkavállalók oktatását, a papír alapú akták elzárását megfelelő helyiségekbe. A technikai intézkedések magukban foglalják a rendszereinkhez történ hozzáféréshez kapcsolódó titkosítást, jelszóvédelmet és a vírusírtó szoftverek használatát.

Tudnivalók a foglalás menetéről

REGISZTRÁCIÓ

A szolgáltatások igénybevételéhez nem szükséges regisztráció.

SZOLGÁLTATÁSOK ÉS DÍJAK

A megjelenített szolgáltatások elsősorban online rendelhetők meg. A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített díjak forintban értendők, bruttó árak, azonban nem tartalmazzák a szállítással, fizetéssel kapcsolatos esetleges díjakat.

A Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás leírását, azonban a szolgáltatások leírása megrendelés és ajánlattétel során tovább bővíthető ill. változtatható. A weboldalon megjelenő fotók illusztrációk.

Amennyiben akciós díj kerül bevezetésre, a Szolgáltató/Kezelő teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. A Szolgáltató az akciós árak meghatározásakor jogszerűen jár el, megfelelve a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet szabályainak.

MEGRENDELÉS

A Felhasználó a megadott kapcsolatba lépési lehetőségeken jelentkezik a Szolgáltatónál.

A Felhasználó megírja az igényeit.

A Felhasználó kifejezi vásárlási szándékát, akár közvetlenül, akár az ajánlatkérés elküldésével.

A Felhasználó és a Kezelő egyeztetik a megfelelő időpontot.

Átutalás: Felhasználó a lefoglalt és időpontegyeztetett képzés ellenértékét a tájékoztatóban kapott bankszámlára 5 napon belül köteles átutalni.

A Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a szerződés akkor jön létre, amikor a foglalt program ellenértéke beérkezik.

Amennyiben a Felhasználó nem teljesíti fizetési kötelezettségét, a Szolgáltató az időpontfoglalást törölheti.

A MEGRENDELÉSEK TELJESÍTÉSE

A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését, milyen időpontot tud felajánlani.

A megrendelés visszaigazolásával ill. az ajánlat elfogadásával, időpont egyeztetésével létrejött szerződés alapján a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására, a Felhasználó a díj megfizetésére köteles, a díj megfizetésével a szerződést létrejöttnek kell tekinteni. Felhasználó a rendelését módosíthatja, vagy lemondhatja, amíg a szerződés létre nem jön.

A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

A Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem jelenik meg az egyeztetett időpontban és helyen a szerződésszerűen teljesített megrendelt képzésen szerződésszegést követ el.

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.


Ezek a szabályok hatályba lépnek 2025-09-01